L’eau lid VEA
20-10-2008 (10:42) - Bureaus
Het reclamebureau L’eau is door het VEA-bestuur toegelaten tot de vereniging. Het bureau is in 1997 ontstaan als onderdeel van Lowe Kuiper & Schouten. Sinds 2001 is L’eau, door middel van een management buy out, verzelfstandigd. L’eau is gespecialiseerd in gedragsgerichte communicatie. De klanten van L’eau, waaronder Nuon, T-Mobile, Opel en Astma Fonds hebben al ervaren waar het bureau voor staat: campagnes waarin de eigen Barrière methodiek het fundament legt voor gedragsgerichte communicatie. Hier komen campagnes uit voort die barrières overwinnen en mensen in beweging brengen. Arend Jan Boss, algemeen directeur L’eau, reageert verheugd op het bericht dat het lidmaatschap officieel is: ‘Het is als zelfstandig bureau altijd een grote stap om je aan te sluiten bij een branche organisatie. Maar de voordelen zoals bijvoorbeeld de opleidingen van het VEA College en de mogelijkheden tot kennisdeling met vakgenoten zijn evident.’Frans Blanchard is zeer te spreken over het toetreden van L’eau tot de VEA gelederen: ‘Het was zeker geen eenvoudige opgave het kritische L’eau ervan te overtuigen dat de contributiekosten het VEA-lidmaatschap waard zijn. Des te beter is het gevoel nu de keuze positief is uitgevallen. Samen gaan we er een succes van maken en zo zullen uiteindelijk zowel L’eau als de VEA er beter van worden.’