Leger des Heils op de catwalk

28-02-2008 (10:09) - Bureaus

Op 8 maart lanceert het Leger des Heils een nieuw 50|50 product, 50|50 shirts. De lancering vindt plaats op de Chill Out-afdeling van de Bijenkorf in Rotterdam. De shirts worden aan het publiek gepresenteerd middels een modeshow waaraan onder andere drie acteurs van GTST - te weten: Marly van der Velden (Nina Sanders), Liza Sips (Vicky Pouw) en Christophe Haddad (Nick Sanders) - deelnemen. Naast de presentatie van de 50|50 shirts collectie vindt een eenmalige veiling plaats. Hiervoor zijn zes unieke ‘Tribute to majoor Bosshardt’ shirts ontwikkeld, welke in combinatie met een collectieshirt worden geveild.

Het merk 50|50 is in 2003 door het Leger des Heils in samenwerking met Reclamebureau ONLY ontwikkeld om de maatschappij op een verrassende en nieuwe manier met het werk van het Leger des Heils in aanraking te brengen. Een positief merk met de slogan “Together we’re one” die staat voor ‘samen, er voor elkaar zijn, het opnemen voor de zwakkeren in de samenleving’.

Media

Marketing

Economisch