Lemm en Ten Haaf achter campagne HeadFirst Select
01-06-2011 (09:28) - Bureaus
Lemm en Ten Haaf heeft deze maand een introductiecampagne voor HeadFirstSelect.nl, de nieuwe online marktplek van kennisbemiddelaar HeadFirst uit Hoofddorp, gelanceerd. Met deze innovatieve online tool zijn professionals voortaan met één muisklik vindbaar en benaderbaar door opdrachtgevers en vice versa.
Op 19 mei is de campagne van start gegaan. Er worden online banners ingezet, naast advertenties in het FD, Management Team, Computable, Automatisering Gids en enkele HR-vakbladen. Op BNR Nieuwsradio worden spotjes uitgezonden. En de Computable is op 20 mei verpakt in een ‘false cover’ van HeadFirst.
Opdrachtgever: HeadFirst
Bureau: Lemm en Ten Haaf, Amsterdam
Concept/Copy: Hans Lemm, Bart van Empelen (Chucknance), Sander Huisman (on line)
Fotografie: Ministerie van Beeld
Model: Nicole Bedaux (Dutch Casting)
Radiostem: Tom Jansen
Opnamestudio: Earforce
Mediabureau: Zigt
Account: Jannice Daha, Hans Lemm
Verantwoordelijk HeadFirst: Rick Kruiswijk (CEO), Gert-Jan Schellingerhout (Projectmanager), Marinelle van Baarsen (Marcom)