Linden & Barbosa doet The Campaign for Wool

09-08-2011 (09:26) - Bureaus

De Nederlandse vertegenwoordiging van The Campaign for Wool heeft haar PR activiteiten ondergebracht bij Linden & Barbosa. Het Amsterdamse Marketing PR bureau is gevraagd de internationale campagne en de unieke voordelen van wol in Nederland optimaal onder de aandacht te brengen. De Nederlandse aftrap van The Campaign for Wool is op 5 oktober.



The Campaign for Wool is in Oktober 2010 in Londen gestart met de lancering van de ‘Wool Week’. Meer dan 70 modemerken en diverse warenhuisketens namen in deze week deel om wol te promoten. In 2011 krijgt The Campaign for Wool een internationaal karakter. Behalve in Londen zijn er dit jaar ook evenementen en presentaties in Madrid, Oslo, Berlijn, New York, Tokyo en Amsterdam. Bedrijven die werken met wol in mode, interieur en architectuur kunnen zich aansluiten bij de internationale beweging.

Linden & Barbosa zal onder meer de PR van de Nederlandse aftrap bij Maison de Bonneterie op zich nemen. Focus van de activiteiten ligt op het adviseren over en het creëren en verspreiden van content rondom de Nederlandse editie van The Campaign for Wool in oktober.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch