Lost Boys maakt Polispaspop
17-11-2008 (09:53) - Bureaus
Zit je zorgpolis als gegoten? Of kun je wel wat meer maatwerk gebruiken? Bijna de helft van de mensen heeft het gevoel verzekerd te zijn voor zaken die eigenlijk helemaal niet bij hun situatie passen. Daarom introduceert Lost Boys de FBTO Polispaspop. Op www.fbto.nl/polispaspop kunnen alle Nederlanders in één oogopslag ervaren hoe raar ‘standaard’ eigenlijk is als het om je zorgverzekering gaat. FBTO is namelijk de enige verzekeraar die niet werkt met standaardpakketten, maar met een zorgverzekering op maat. Door het aan- en uitzetten van de dekkingen die je wel of niet wilt verzekeren kan je op een ludieke manier kennismaken met het gemak van verzekerd zijn bij FBTO. Naast de actieomgeving op www.fbto.nl/polispaspop maken we voor deze campagne gebruik van een gadget op Hyves en Netlog en een uitgebreide online mediacampagne.Lost Boys werkte in deze campagne samen met DDB (thema), OMD (media) en Beemway (social media).
