Mannelijke campagne Discovery

26-08-2008 (11:00) - Bureaus

Discovery Channel, dé mannenzender van Nederland, lanceerde gisteren zijn nieuwe pay-off: ‘Tot hier en verder’. De brandcampagne waarmee Discovery Channel deze presenteert, geeft uiting aan de nieuw ingeslagen weg van de zender, zowel inhoudelijk als qua resultaten. De landelijke campagne loopt  tot 14 september van dit jaar en wordt ondersteund door print, radio, online, outdoor en on-air uitingen. De campagne wordt tot leven gewekt door drie verschillende thema's, die kenmerkend zijn voor de zender: een  bergbeklimmer die langs de steile afgrond van een berg staat, een bokser krijgt een harde klap te verduren, en een tornado met verwoestende kracht. Met de nieuwe pay-off wil het kanaal als credible insider de kijker het moment laten beleven waar het leven een cruciale wending neemt en iemand kiest voor zijn passie. In de campagne spreekt de 'ik-persoon' zijn gedachten op dit allesbeslissende moment uit. Deze 'testimonial' moet de kijker overhalen het vervolg van deze verhalen te bekijken op Discovery Channel.

Media

Marketing

Economisch