MassiveMusic en MediaMonks klaar voor Cannes

14-06-2012 (08:24) - Bureaus

Internationaal muziekhuis MassiveMusic en MediaMonks, het grootste digitale bureau van Europa, leggen momenteel de laatste hand aan de voorbereidingen voor het spraakmakende woensdagavond-event tijdens de Cannes Lions 2012. Tijdens de 59e editie van het International Festival of Creativity, vormen zij MM&MM: het grootste bureau ter wereld - voor één avond.
 
De komende weken zijn Hans Brouwer (MassiveMusic) en Victor Knaap (MediaMonks) op zoek naar mensen uit alle hoeken van de wereld om het volmaakte MM&MM team te vormen, dat op de avond zelf zal zorgen voor het perfecte feest. Alleen de beste en meest dapperen zullen worden uitgenodigd om één nacht lang hun beste dance moves te laten zien tijdens de opening van MM&MM.
 
In de afgelopen 11 jaar heeft het event, ook wel bekend onder de naam “MassiveWednesday” zich ontwikkeld tot ‘hét feest’ van Cannes. Ieder jaar weer wachten duizenden creatieve professionals van over de hele wereld nagelbijtend op een uitnodiging. Dit jaar zijn de krachten gebundeld met MediaMonks die, ook bekend om hun energieke feesten, het Cannes feest naar een nog hoger plan zullen tillen. Samen zullen MassiveMusic en MediaMonks het meest legendarische feest organiseren dat Cannes ooit gezien heeft. Althans, tot volgend jaar dan.

MM&MM – The Biggest Agency in The World (for one night only) zal worden geopend op woensdag 20 juni in Cannes. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch