MassiveMusic: NO PARTY!
15-05-2009 (10:08) - Bureaus
Muziekbureau MassiveMusic en film productie maatschappij The Lift kondigden aan ‘NO PARTY’ te zullen organiseren op het strand van La Douce France, traditiegetrouw op wat gaandeweg de MassiveWednesday is gaan heten. Dit zou wel eens goed nieuws kunnen zijn voor die paar gelukkigen die plannen naar Cannes te gaan.
Eerder dit jaar zegden veel van de grote netwerken hun jaarlijkse festiviteiten op het strand in Cannes af. MassiveMusic vond dat daarmee de behoefte om ‘NO PARTY’ te geven, eigenlijk nog groter was dan in alle negen voorgaande jaren dat het feest in Cannes heeft plaatsgevonden. Op de vraag of MassiveMusic überhaupt iets gaat doen in Cannes antwoordt Hans Brouwer (ceo): ‘Geen muziek. Geen plezier. Geen dansen. Geen Cannes. No Party? ...No Way!’ Brouwer: ‘Natuurlijk realiseren we ons dat het dit jaar voor velen misschien ongepast voelt om te feesten met vakgenoten uit de hele wereld. Het zou ook wel belachelijk zijn heel dik uit te pakken en te doen als of er niets aan de hand is. Maar met alle soberheid en negativiteit om ons heen, waarom nou niet onze gezamelijke energie en positiviteit bundelen en gewoon een leuk feestje bouwen?’
‘NO PARTY’ zal net als voorgaande jaren worden gehost op NOGA Beach en zal een divers publiek van Massive’s en The Lift’s klanten en vrienden te zien geven. Het MassiveWednesday-feest staat te boek als een van de jaarlijkse highlights tijdens de Cannes Lions-festiviteiten. MassiveMusic is een muziekbureau met vestigingen in Amsterdam, New York, Los Angeles en Shanghai. Het bedrijf is gespecialiseerd in muziekproductie, search & licensing, talentscouting en muziekstrategie voor merken. In de afgelopen negen jaar heeft MassiveMusic gewerkt voor merken als Audi, Coca-Cola, Volkswagen, Centraal Beheer, Nike, Heineken, Adidas, Mercedes, Nokia en Mini. Op dit moment telt het bedrijf internationaal dertig medewerkers. MassiveMusic werd in 2000 gelanceerd op het strand in Cannes.
Film productiemaatschappij The Lift, startte zeven jaar geleden in Barcelona en is sindsdien uitgebreid met vestigingen in Mexico en Zuid-Amerika om ook daar hun unieke stijl van produceren te kunnen aanbieden. Het bedrijf is bekend om zijn uitstekende portfolio aan internationale regisseurs gericht op de Spaans sprekende landen. The Lift heeft zowel in Spanje als Mexico, samengewerkt met topreclamebureaus als Bassat, Ogilvy, BBDO, Publicis, LOLA, JWT, Sra Rushmore, Z Publicidad, Saatchi & Saatchi, als ook met klanten als Nokia, Telefonica, Coca Cola, Banamex, Renault, Ford, Unilever en Schweppes.
The Lift staat binnen de internationale Cannes community ook goed bekend om haar spraakmakende feestjes en is erg blij dit jaar samen met MassiveMusic het feest te kunnen doen.