Mediabrands Nederland start CADREON
04-06-2012 (09:00) - Bureaus
Mediabrands Nederland – de mediaholding voor de bureaus Initiative, UM, BrandConnection en Reprisemedia - lanceert een nieuw digitaal label in de Nederlandse markt, genaamd Cadreon. Middels Cadreon treedt de groep toe tot de markt van automated trading (ad-exchanges).
Cadreon is een digital mediabedrijf – ook wel een zgn. marketing service platform - dat met de nieuwste technologie, consumentendata en online advertentieruimte een geïntegreerde aanpak biedt om heel effectief en efficiënt specifieke doelgroepen online te vinden, bereiken en activeren.
Cadreon biedt hiermee substantieel meer efficiëntie, controle en inzichten voor adverteerders bij de inzet van display advertising. Wat Cadreon onderscheidt van andere oplossingen in de markt is haar open architectuur en de toegang die dat biedt tot alle leidende technologieën en marktpartijen. Per campagne wordt hierdoor de technologie gekozen die de beste resultaten oplevert en dus het best past bij de doelstellingen van de klant.