Mediaedge:cia start MEC Access

20-11-2008 (09:44) - Bureaus

Managing Director van Mediaedge:cia Nederland, Eric Kramer, kondigt de lancering aan van MEC Access Nederland, een afdeling van Mediaedge:cia die zich volledig gespecialiseerd heeft in entertainment, sport en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Deze afdeling zal worden geleid door David Tarantelli. Hij is naar MEC Nederland gekomen vanuit Frankrijk, alwaar hij werkzaam was bij TBWA\Consulting France. Hij vervulde daar de functies van Strategic Director van de sportmarketing afdeling en van Managing Director van de entertainmentafdeling. David heeft samengewerkt met een grote verscheidenheid aan klanten, zoals adidas, Orange, Nissan, Absolut en La Poste. Voordat Tarantelli bij TBWA\Consulting France in dienst trad, was hij als Client Service Director werkzaam bij Mediaedge:cia France en stond hij aan het hoofd van MEC Medialab, Mediaedge:cia’s wereldwijde Insight en Return on Investment afdeling.

Met 350 gespecialiseerde werknemers op 30 locaties over de gehele wereld biedt MEC Access een one-stop shop voor de creatie en de activatie van strategische samenwerking en sponsoring op 9 verschillende gebieden, te weten: arts, brand-to-brand, broadcast, MVO, celebrity, film, gaming, music en sport. MEC Access heeft globaal gezien op deze gebieden zelfs al verschillende prijzen gewonnen in samenwerking met cliënten als: DHL, Colgate Palmolive, Sony Ericsson, Visa en Xerox.

MEC Access biedt onpartijdig ‘rechten vrij’ advies, ondersteund door insight- en ROI oplossingen, en is ideaal gepositioneerd om merken strategisch te adviseren bij het identificeren van de meest relevante oplossingen en bij het implementeren van geïntegreerde campagnes om de doelstellingen van de klant te realiseren .

Eric Kramer zegt over MEC Access: ‘Er is een groeiende vraag vanuit onze klanten naar het totaalaanbod van sport, entertainment en MVO. Met de lancering van MEC Access in Nederland en de aanwezigheid van sleutelfiguren als David Tarantelli, optimaliseren wij onze positie om geïntegreerde communicatie oplossingen te kunnen leveren.’

Media

Marketing

Economisch