MediaMonks backstage op Lowlands

15-08-2008 (10:00) - Bureaus

Backstage tijdens Lowlands is niet langer alleen maar weggelegd voor journalisten, bobo’s en groupies. Via www.ziejeopdrie.nl kun je vanaf vanmiddag 12 uur de backstage security van Lowlands online omzeilen, en jouw avontuur op video vastleggen en doorsturen naar vrienden. MediaMonks Motion ontwikkelde dit online video concept in opdracht voor de Publieke Omroep. Tijdens het festival organiseert het Amsterdamse full-service bureau Alpha69, in opdracht van Nederland 3, backstage tours en is Nederland 3 ook aanwezig met een internetcafé. ‘Hiermee willen we iedereen de kans geven om in zowel virtuele als in levende lijve mee te maken wat zich voor en achter de coulissen van Lowlands afspeelt’, aldus Marion van Dam, marketing en promotie Publieke Omroep.

Leuke belevenis
‘Online video speelt steeds vaker een rol in campagnes en websites. Met dit virale concept maken we een leuke belevenis beschikbaar voor zowel de Lowlands bezoekers als de thuisblijvers’, volgens Victor Knaap, algemeen directeur van interactief marketing bureau MediaMonks. MediaMonks werkte eerder al aan diverse projecten voor de Publieke Omroep een online game voor Rootz, en de online campagnes voor: Nederland kijkt 1 2 3, Wie is de Mol jr? en Ziejeopdrie.

Media

Marketing

Economisch