Mediarookies met Boomerang op non-snoepjesreis

29-10-2008 (11:30) - Bureaus

Morgenavond vertrekken twaalf jonge en veelbelovende mediaplanners, op uitnodiging van Boomerang, voor de tweede editie van Media Rookies. Na de succesvolle eerste editie in 2007 - met als bestemming ‘Underground Barcelona’ - neemt de organisatie deze editie hardhandig afstand van het snoepreisjes-idee. Het thema dit jaar is ‘back to basic’. De deelnemers zijn voorgedragen door het management van verschillende mediabureaus. Doel van de trip is deze jonge talenten een inspiratie- boost te geven door ze op intensieve wijze kennis te laten maken met design, cultuur, media, straatcultuur en uitgaan in een totaal andere omgeving. Algemeen directeur van Boomerang Media, Serge Brabander, over het initiatief: ‘We hebben bij Boomerang een broertje dood aan tradities, maar Media Rookies was direct zo succesvol dat we wel moeten dit jaar. Een dankbare taak want er is weinig leuker dan met talentvolle jonge mensen zo’n roadtrip te maken.’ De deelnemers komen van verschillende mediabureaus, waaronder Mindshare, Vizeum, Zenith Optimedia, Universal Media, Starcom, M2Media, SVB Mediaservices en Carat.

Media

Marketing

Economisch