Meerjarencampagne McDonald’s van start

25-10-2011 (08:38) - Bureaus

Vandaag start een meerjarencampagne met de boodschap ‘Werken bij McDonald’s. Daar mag je trots op zijn’. De ontwikkeling van medewerkers staat al jaren centraal bij McDonald’s, maar veel mensen weten maar weinig over McDonald’s als werkgever. De campagne heeft tot doel een bredere bekendheid te geven aan McDonald’s als werkgever en daarmee verder te bouwen aan het merk als het gaat om goed werkgeverschap. De campagne bestaat uit een tv-commercial (TBWA\NEBOKO), een online-campagne en een intern communicatieprogramma.   

‘Wij weten dat de meerderheid van onze ruim 16.000 medewerkers graag bij ons werkt en dat zij McDonald’s een goede en leuke werkgever vinden. Dit beeld gaan we naar buiten toe versterken. De insteek van deze campagne is dan ook het uitdragen van trots door onze medewerkers. Daarnaast staan teamspirit en denken aan de toekomst bij ons centraal en is werken bij McDonald’s leuk en uitdagend. Dat willen we aan heel Nederland vertellen’, aldus Marketing Directeur René Jaspers. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch