MerkMakers gaat live

05-11-2009 (00:00) - Bureaus

Het Evenement in dienst van Het Merk. Dat is de omschrijving die MerkMakers geeft aan het begrip ‘live communicatie’. Het organiseren van een live event is een vorm van ‘brand activation’ voor het behalen van marketingdoelstellingen en wordt de laatste jaren steeds veelvuldiger ingezet door veel gerenommeerde ondernemingen. Daarom heeft MerkMakers, als communicatie- en marketingnetwerk, deze tak van sport ondergebracht in haar organisatie. De naam is MerkMakers Live Communicatie. 

MerkMakers Live Communicatie is meer dan een motiverend seminar of een klantenbindend evenement. Het is een vorm van communicatie die mensen daadwerkelijk beweegt om in actie te komen, waarbij het kan gaan om klanten, zakenrelaties of het grote publiek. Het kan een kleinschalig evenement binnen het bedrijf betreffen, maar ook een internationaal beursconcept of landelijke manifestatie.

Het opzetten van een dergelijk evenement vereist een samenspel van strategie, marketing, concept en organisatie. Al deze disciplines zijn te vinden in de organisatie van MerkMakers. Met deze bundeling van krachten is Merkmakers het snelst groeiende communicatienetwerk van Noord-Nederland.

 


Media

Marketing

Economisch