MerkMakers groeit met Heijmans

11-09-2008 (09:55) - Bureaus

‘De MerkMakers-formule is echt een succes’, aldus Ate van der Meer, mede-eigenaar van MerkMakers en Snakeware en commercieel eindverantwoordelijk voor MerkMakers Nieuwe Media. ‘Was het in 2007 nog een kwestie van opstarten, in 2008 plukken we met MerkMakers Nieuwe Media al de vele vruchten van de formule. We krijgen nu het vertrouwen van klanten die zonder MerkMakers niet snel in beeld zouden komen.’ Snakeware en MerkMakers vonden elkaar in de MerkMakers-formule: een netwerk van zelfstandige bedrijven met ieder een eigen vakspecialisme.’ ‘MerkMakers Nieuwe Media is een van de acht specialisten die het motto Breng Elkaar Verder waarmaken. Dat doen we naar elkaar. Maar vooral naar opdrachtgevers’, zegt Van der Meer die de orderportefeuille van MerkMakers Nieuwe Media flink ziet groeien dankzij ambitieuze opdrachten van Heijmans Vastgoed, Makelaardij Hoekstra, Lippe Lap, Kievit (onderdeel Friesland Foods) en Golfclub De Groene Ster.

Media

Marketing

Economisch