Monsterboard naar OMD

20-08-2009 (08:29) - Bureaus

Monster Worldwide, het moederbedrijf van Monster® en al meer dan een decennium marktleider op het gebied van online-recruitment, heeft haar mediaplanning en inkoop van MEC verplaatst naar OMD. OMD’s strategie en werkwijze passen in de huidige markt beter bij de bestaande behoeftes.

 

Monster(board.nl) werkt sinds 2006 samen met MEC. Dit is altijd zeer prettig verlopen. ‘Zij hebben onze online en offline afgelopen jaren met goede resultaten gemanaged’, zegt Executive Vice President Marketing Ted Gilvar vanuit de USA. ‘Onze behoeftes zijn echter veranderd. Het medialandschap verandert ongekend snel en OMD kan hierop inspelen.’

 

Ook Diana Krieger, Managing Director van Monsterboard.nl, kijkt uit naar de nieuwe samenwerking: ‘Wij volgen de koerswijziging die Monster Worldwide heeft ingezet. Samen met OMD Nederland gaan we in deze snel veranderende markt de nieuwe mogelijkheden ontdekken. Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan het spectrum van social media. Een enorm palet aan innovatieve mogelijkheden om met onze consumenten en werkgevers te communiceren ligt voor het oprapen. Het wordt een spannende en uitdagende nieuwe periode die ik met veel interesse instap.’

 


Media

Marketing

Economisch