Mr.Harder in het WIT

10-10-2008 (10:00) - Bureaus

Mr.Harder, een bureau voor trendwatching en online marketingconcepten, heeft net de nieuwe site gelanceerd van bedtextielproducent WIT. De webshop vormt een aanvullend verkoopkanaal voor de collectie. Eigenaar en tevens ontwerpster van WIT, Mirjam Boon: ‘We hebben voor Mr.Harder gekozen omdat hun visie op internetmarketing zich kenmerkt door een creatieve en tegelijk pragmatische invalshoek. Dit herken ik in mezelf en mijn ontwerpen.’ Volgens Boon is het grote voordeel van verkopen via internet dat de producten goed visueel gepresenteerd kunnen worden. Daarnaast kun je makkelijker garanderen dat alle ontwerpen en maten altijd beschikbaar zijn.

Kristian Esser van Mr.Harder is ook enthousiast over de samenwerking met WIT: ‘De gesprekken met Mirjam waren erg inspirerend. WIT is een ambitieus merk met mooie, kwalitatieve producten. Wij juichen uiteraard toe dat ook WIT de opmars van online verkopen erkent, en dragen graag bij aan haar groei.’ Er is nog een reden voor WIT om zich nadrukkelijker op het internet te begeven. Boon: ‘Het biedt de mogelijkheid om ons assortiment uit te breiden, bijvoorbeeld naar kitchen wear, tafelkleden en een kidscollectie.’
De webshop wordt vandaag gelanceerd. Naast WIT werkt Mr.Harder momenteel aan een consulting opdracht voor de VU, het ontwikkelen van de identiteit van een nieuw duurzaam merk en het lanceren van een nieuwe trendwatching dienst met de naam Whisper. Ook heeft Mr.Harder eerder dit jaar het eigen initiatief Zelfspot.org gestart, een verzamelplaats voor zelfgemaakte commercials gelanceerd in samenwerking met Creactiv.

Media

Marketing

Economisch