MSL wint twee Digital Communications Awards

07-10-2011 (08:53) - Bureaus

MSL heeft in Berlijn twee Digital Communications Awards in de wacht gesleept met de Randstad 50 Club Gold campagne. In de categorieën Intranet en Online Event scoorde de campagne het best van alle Europese inzendingen. De uitreiking vond plaats in het Ritz Carlton hotel in Berlijn. Het is voor de tweede keer dat Randstad 50 Club Gold in de prijzen viel. Eerder werd al de European Excellence Award gewonnen in de categorie Internal Communications.  

Randstad 50 Club Gold betrof een wereldwijd feest voor alle 28.000 medewerkers van uitzendbureau Randstad ter viering van het 50-jarig bestaan. In 26 landen werd op 2 oktober 2010 gefeest volgens één concept: Club Gold. In de maanden vooraf konden Randstad-medewerkers in een online community Club Gold member worden. 

Hier vonden zij onder andere een dj booth met podcasts, een brand quiz en een competitie rondom de merkwaarden. Ook konden ze hun favoriete cocktail mixen en de Club Gold dans instuderen. Werk en waarden werden zo op interactieve en entertainende wijze centraal gesteld. Het aantal intranet-gebruikers steeg hierdoor meer dan 100%. 

      


Media

Marketing

Economisch