New Message naar VEA

19-08-2009 (00:00) - Bureaus

Het VEA-bestuur heeft het reclamebureau New Message tot de vereniging heeft toegelaten. Als full service bureau stelt New Message zich ten doel om voor opdrachtgevers baanbrekende merkstrategieën en –campagnes te ontwikkelen die meer commercieel succes opleveren dan traditionele campagnes.

Klanten als de Makelaarsvereniging Amsterdam, Vliegwinkel.nl, Johnny Loco en BinckBank kunnen daar sinds jaar en dag over meepraten. Als recent verworven klanten meldt het bureau Appelsientje, AFS Capital Management en Club Sportive.

New Message is in 2000 opgericht en telt 12 medewerkers. Jan Has is algemeen directeur bij New Message en is het aanspreekpunt voor merk- en mediastrategie. Hij ziet een duidelijke overeenkomst tussen de bureaufilosofie en het lidmaatschap van de VEA: ‘Bij New Message leggen we de lat van nature hoog. We willen alleen creatieve campagnes maken die de communicatieproblematiek daadwerkelijk oplossen. Het doel is om hierbij de verwachtingen van opdrachtgevers telkens weer te overtreffen. Om dat excellente werk te kunnen maken is zijn onder andere een goed team en een zeer goede samenwerking met opdrachtgevers onontbeerlijk. De VEA kan ons hierin met raad en daad bijstaan.’
 


Media

Marketing

Economisch