NIVEA en Liander naar Usual Suspects
28-05-2009 (09:41) - Bureaus
Usual Suspects gaat netbeheerder Liander activeren. Liander, voorheen onderdeel van Nuon onder de naam Continuon, is eigenaar van en verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en vernieuwing van het energienetwerk in een groot deel van Nederland. Zij verzorgen verder het transport van elektriciteit bij ruim 2,8 miljoen huishoudens, bedrijven en instellingen en het transport van gas op 2,1 miljoen adressen.
‘We zijn erg verrast door het concept en de middeleninzet van Usual Suspects” meldt Ivo Bennenk, Marketingcommunicatie Adviseur van Liander. 'Het concept leeft enorm in de gehele organisatie terwijl we pas in juni van start gaan.’
Martijn van Santen, managing director van Usual Suspects, is blij met de opdracht waarvan hij nog weinig mag blootgeven. ‘De insteek is zelfs voor ons uniek en de campagne biedt ons de rest van het jaar de mogelijkheid om zowel live als in print, radio en online te laten zien wat de effectiviteit van geïntegreerde activatiecampagnes kan zijn.’
Meer nieuws van Usual Suspects: Beiersdorf Nederland legt de activatie van NIVEA SUN Invisible Protection bij het bureau. Aan deze opdracht ging een pitch onder drie bureaus vooraf.
Caroline Sinke, Product Manager NIVEA SUN & Labello: ‘We willen NIVEA SUN Invisible Protection Spray overal waar van de zon genoten kan worden op een opvallende manier demonstreren, want niet alleen op het strand, maar ook op terrasjes, stadsparken en events is het belangrijk om je goed in te smeren, zodat je heerlijk onbezorgd van de zon kunt genieten. Usual Suspects heeft daar een slimme en sexy oplossing voor gevonden.’