Nòg een nieuwe (online) bureaugids

27-10-2009 (09:42) - Bureaus

Er komt een derde. Of liever gezegd, vierde Bureaugids. Deze keer gaat het vooral om een gids van (online) bureaus die het op wil nemen tegen de overbekende, vuistdikke Bureaugids van Adformatie en het BCSO die ReclameWeek/Fonk Magazine sinds 1994 jaarlijks succesvol uitbrengt en de toch wat zieltogende gids van MarketingTribune. Het nieuwe initiatief is afkomstig van Paul Petermeijer (directeur BBP), Marc Stubbé (oprichter Blinkmediacases en ex Kobalt) en Ronnie Overgoor (directeur Pitch Management, Pitch View en Blue Shots TV).

Het persbericht meldt dat ‘de eerste concrete initiatieven van PitchBlink de samenvoeging van de platformen Pitch View en Blinkmediacases en een strategische samenwerking met Lenthe, uitgever van onder meer Marketingtribune, Communicatietribune en Marketingfacts, zijn.’ Daarnaast gaat ‘onder andere’ ook NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing, de samenwerking aan met PitchBlink. Verder vermeldt het persbericht: ‘Pitch View (pitchview.nl), de bureaugids voor online bureaus, een initiatief van BBP en Ronnie Overgoor en Blinkmediacases (blinkmediacases.nl) PitchBlink wil naast de bureauprofielen van de volledige bureauwereld in Nederland eveneens het overzicht van alle communicatie cases van bureaus en exploitanten publiceren, inclusief cases van de toonaangevende awards in de branche.

Duidelijk lijkt in ieder geval dat MarketingTribune met deze aanhaker zal trachten haar gids nieuw leven in te blazen. En nu maar de reactie van de bureauwereld afwachten...
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch