Noise maakt parodie voor Postbank

19-12-2007 (10:53) - Bureaus

De Nederlandse ondernemer verliest gemiddeld een derde van zijn tijd aan tijdrovende processen die niets met de uitvoering van zijn vak te maken hebben. Zo verspilt een ondernemer gemiddeld twee uur per maand aan het in de wacht hangen aan de telefoon. Een op drie ondernemers geeft aan dat dergelijke tijdrovende processen veel omzetverlies kosten. Dit is iets dat startende ondernemers zich nauwelijks realiseren.  0800-STARTER is een interactieve parodie op de bureaucratie en is te bekijken via www.0800-starter.nl. Je voelt aan den lijve wat je te wachten staat als je contact opneemt met een van de vele instanties . Lange wachtrijen, onduidelijke menu's, eindeloze formulieren, foute invoer waar jij de schuld van krijgt. kortom: je wordt continu aan het lijntje gehouden. ‘Is het een viral? Een game? Een interactieve tv-serie? Een telefoonspelletje? Het is eigenlijk een combinatie van alles. We hebben het zelf maar een interactieve parodie genoemd.  Het is vooral iets dat je zelf moet ervaren om erover te kunnen meepraten’, aldus STARTER. De Postbank-campagne is bedacht en gemaakt door het bureau Noise.

Media

Marketing

Economisch