Nominaties DFMA AWARD bekend
04-11-2009 (09:42) - Bureaus
De DFMA-jury heeft in Den Haag alle inzendingen voor de DFMA AWARD beoordeeld. Na rijp beraad heeft de jury vijf inzendingen genomineerd: Bananas – case Fisherman’s Friend, Boost – case Mazda, MOVE – case Guitar Hero, Opvallers – case Sport 1 en Young Perfect – case Hak. Een nominatie kan worden gezien als een blijk van waardering voor de inzending. Uit deze nominaties zal de winnaar van de DFMA-AWARD 2009 worden gekozen. Daarnaast heeft de jury een andere inzending dan de genomineerde cases een ‘Speciale vermelding’ toegekend.
De DFMA AWARD is de prijs die DFMA, de branchevereniging voor Fieldmarketing, in het leven heeft geroepen om Fieldmarketingbureaus en indirect de opdrachtgevers, te belonen voor de effectieve inzet van Fieldmarketing als marketingcommunicatie-instrument. Door het uitreiken van de DFMA AWARD wordt de aandacht gevestigd op cases waar met vernieuwd inzicht Fieldmarketing is ingezet om doelgroepen aan te trekken, producten te introduceren of opnieuw onder de aandacht te brengen en/of informatie over te brengen.
De DFMA-AWARD wordt uitgereikt op 16 november tijdens een feestelijke lunch in restaurant Fifteen.