NR6 kiest Whizpr

15-04-2008 (10:21) - Bureaus

NR6, bureau voor interactieve marketing, brengt zijn PR-activiteiten onder bij Whizpr. Whizpr gaat NR6 (èn-èr-zes) adviseren en ondersteunen bij alle PR-activiteiten. NR6 wil hiermee zijn naamsbekendheid verder vergroten. NR6 ondersteunt sinds 2000 organisaties met strategie, creatie en realisatie van interactieve marketingoplossingen en levert full-service bij de inzet van beproefde en innovatieve online middelen voor klanten. Het bureau was in 2007 het tweede webbureau van Nederland en vijftiende in de top 100 e-business bedrijven van Nederland in het imago-onderzoek van Emerce, uitgevoerd door TNS NIPO.

Paul Arts, managing director van NR6: “Tot onze aangename verrassing bleek uit het Emerce-onderzoek voor het tweede opeenvolgende jaar dat ons imago zeer sterk is bij onze vakgenoten en adverteerders. Wij doen al jaren gewoon zo goed mogelijk ons werk en hebben daar ook lol in. Het heeft ons aan het denken gezet dat we zo gewaardeerd worden en heeft ons doen besluiten wat meer naar buiten te treden met de kennis en kunde die we in huis hebben. Whizpr gaat ons daarbij ondersteunen.”

NR6 is gevestigd in Purmerend en werkt ondermeer voor Bank of Scotland, CONO Kaasmakers, FunktieMediair, Hotel Booker, KLM Nederland, Kneipp, Proteq, Reed Business, Sanoma Uitgevers en Stedentrips.nl. Whizpr is een Benelux PR-adviesbureau gespecialiseerd in IT, lifestyle en media. Het bedrijf is actief voor ruim 50 dienstverleners en producenten in marktsegmenten als computer hardware, bedrijfssoftware, consumentenelektronica, security, internet services, e-business, systeemintegratie, nieuwe media, online marketing, outsourcing, telecommunicatie, storage, datakwaliteit en netwerken.

Media

Marketing

Economisch