NRG3 doet 007

11-09-2008 (09:54) - Bureaus

In november dit jaar gaat de 22ste James Bond-film Quantum of Solace in première. In opdracht van Coca-Cola Zero heeft NRG3 een codepromotie ontwikkeld rond de wereldberoemde secret agent. Met de codes op de actieverpakkingen kunnen Coca-Cola Zero-drinkers een exclusive Bond-experience winnen: racen in snelle wagens of mixen met de sterren tijdens de première van de film in Nederland. Voor deze promotie heeft NRG3 een concept ontwikkeld met een spannende Bond-touch, waarbij de website zelf al een Bond experience biedt. Coca-Cola Zero-drinkers checken in de rol van secret agent hun code in een explosieve 3D-omgeving op www.coca-colazero.nl. De actie wordt onder de aandacht gebracht met een e-mailing naar geregistreerde Coca-Cola Zero drinkers, via de site en met de nodige pr. In horeca en cinema loopt gelijktijdig een sms-actie. James Bond: Quantum of Solace gaat dinsdag 4 november in Nederland in première. De codepromotie loopt al enkele weken. NRG3 is verantwoordelijk voor concept, design en productie van website en mailing.

Media

Marketing

Economisch