NykampNyboer achter huisstijl Suzuki

21-10-2009 (09:49) - Bureaus

De komende drie jaren worden ruim 120 Nederlandse Suzuki vestigingen voorzien van de nieuwe Suzuki huisstijl. De merkelementen, zoals zuilen, bewegwijzering en lichtreclame, worden daarbij compleet vernieuwd. Hiermee krijgen de vestigingen een eigentijdse uitstraling welke past bij de nieuwe merkwaarden van Suzuki: Straightforward, Value, Sporty en Spirit. De restylingsoperatie zal eind oktober starten en NykampNyboer zal het project begeleiden.

Het succesvolle Suzuki heeft gekozen voor een pragmatische en kosteneffectieve aanpak die past bij het merk en haar dealernetwerk. Bij de restyling van de vestigingen is sterk gekeken naar efficiency- en besparingsmogelijkheden. Zo heeft NykampNyboer in de voorbereidende fase verbeteringen en vereenvoudigingen toegepast in zowel het ontwerp als de materiaalkeuze van de verschillende merkelementen. Hierdoor zijn deze elementen duurzamer geworden en kunnen ze tegen lagere kosten worden geproduceerd met behoud van de merkuitstraling.

 


Media

Marketing

Economisch