OER slaat nieuwe weg in

01-11-2007 (10:28) - Bureaus

Met de recente komst van creatief directeur Victor Mulder (46) is OER, reclamebureau voor merk & interactie een nieuwe weg ingeslagen. Mede-oprichter Rik Heijmen neemt voortaan als strategy director de OER-strategen onder zijn hoede. Tussen juli en oktober is OER sterk uitgebreid met 7 andere collega’s, waaronder een nieuw junior creatief team, een nieuwe designer, een strategisch team, en twee projectmanagers. OER kan met deze extra dosis creativiteit en ervaring nog beter inspringen op de stijgende vraag naar crossmediale campagnes. Victor Mulder, afkomstig van Euro RSCG/4D, begon zijn carrière in de jaren ’80 als designer bij de Bijenkorf. Daarna is Mulder werkzaam geweest als art director voor diverse marketing-communicatie bureau’s zoals Brüggenwirth Maas & Boswinkel en, en als creative director voor Headquarters Art & Advertising en YASNY. Mulder  heeft gewerkt voor divers A-merk accounts waaronder Peugeot, Kraft Foods, Microsoft, Garuda Indonesia, Eurocard/Mastercard, Zwitsal, KPN Mobile, Deloitte en HEMA. ‘Twin Towers’.

Media

Marketing

Economisch