OER zet Škoda online

05-10-2007 (09:50) - Bureaus

OER, Reclamebureau voor merk & interactie, lanceert de online campagne voor het nieuwste model van de Škoda Octavia, de Octavia Scout 4x4. Deze stoere fourwheeldrive wordt via een interactieve campagne aan het publiek voorgesteld. Deze keuze sluit aan bij de trend dat internet steeds belangrijker wordt voor consumenten. Internet wordt niet alleen als bron voor informatie gebruikt, maar ook in toenemende mate voor de definitieve aankoopbeslissing. De sportieve Octavia Scout, met goede off-road rij-eigenschappen en uitstekend weggedrag, gaat de concurrentie met bijvoorbeeld de Subaru Forrester en de Nissan Quasqai aan. Dit nieuwe model van Škoda is speciaal aantrekkelijk voor zakelijke rijders, met gezin, die het meest uit hun leasebudget willen halen. Via videobanners op sites als Autotrack, Jongegezinnen, Elsevier en Tweakers wordt de doelgroep naar de speciale campagnesite getrokken. Daarnaast worden ook Google Adwords en YouTube ingezet om potentiële kopers bekend te maken met de nieuwe Octavia Scout.

Media

Marketing

Economisch