O’Kennedy wordt Perfect Fool
29-09-2008 (10:07) - Bureaus
Reclamebureau Perfect Fools heeft in de persoon van Tim O’Kennedy de eerste 'niet-executive director' binnengehaald. O’Kennedy komt van Wieden+Kennedy Amsterdam waar hij aan de slag was als managing director. Ook was hij eerder international marketing director van Nike en werkte hij voor Lowe Europe. De Perfect Fool-director was in het verleden verbonden aan klanten als Apple Computer, Porsche, Yamaha, Electronic Arts, Dyson, Procter & Gamble, the BBC, NCR en Coca-Cola. Belangrijkste taak van O’Kennedy wordt het ontwikkelen van de internationale propositie van Perfect Fools. Het bureau heeft filialen in Stockholm, New York en Amsterdam en maakte campagnes voor Adidas, British Airways, Citibank, Coca-Cola, Electrolux, Ericsson, Fedex, HP, Hyundai, Kraft Foods, Lincoln, Manpower, Mercury, Milko, Mitsubishi, Nike, Nokia, Pfizer, Saab, Samsung, SAS, Schwarzkopf & Henkel, Seat, Sprite, Target, Volvo en WeightWatchers.