Olivier Koning verruilt Selmore voor Being There

13-06-2012 (08:14) - Bureaus

Per 1 augustus zal Olivier Koning, head of account bij Selmore, de allerhoogste man worden in de Vondelkerk. Koning: 'Er zijn in Nederland bijna geen bureaus die vanuit het merk op slimme, relevante en vooral originele manier merken tot leven brengen en daarbij ook een bijdrage leveren aan de marketing doelstellingen. Being There is in mijn ogen het beste bewaarde geheim op dat vlak. Ik ga er vanaf 1 augustus alles aan doen om samen met iedereen in de Vondelkerk hier het meest bijzondere bureau van Nederland van te maken voor merken die in beweging willen komen of blijven.' 
 
Naast het wel & wee bij Being There, wordt Koning ook verantwoordelijk voor de tentakels die Being There heeft in exPRtease en The Gardeners, de marketing PR en online activatie bureaus die de Vondelkerk mede zo'n unieke propositie geven.
 

De partners Edward Stolze en Pieter Scheltema blijven onverminderd verantwoordelijk voor respectievelijk strategie en creatie. Lucas Mol, die zich de laatste jaren Hoofd Hoofdzaken mocht noemen neemt droef afscheid en zal – nomen est omen – als evangelist de blije Vondelkerk boodschap gaan uitdragen en het merk Being There verder gaan uitbouwen. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch