ONLY p(l)akt kinderpostzegels
05-11-2008 (09:57) - Bureaus
Na een oriëntatie heeft Stichting Kinderpostzegels Nederland besloten om een samenwerking aan te gaan met ONLY. Kinderpostzegels heeft ambitieuze plannen voor de toekomst. Samen met het reclamebureau gaan zij de komende tijd deze plannen verder vormgeven. Aan de keuze ging geen pitch vooraf, maar met een aantal geselecteerde bureaus werd kennisgemaakt. Lilian Visscher, hoofd Marketing en Communicatie van Kinderpostzegels: ‘Wij hebben geen grote budgetten dus samen met Kioe Yap van Conclusion Communication Architects hebben we gekozen voor pragmatische, maar gedegen aanpak. Daarbij kwam ONLY uit als een bureau dat het beste bij ons past.' De Kinderpostzegelactie bracht dit jaar een recordbedrag van 9,6 miljoen euro op, 1 miljoen euro meer dan vorig jaar. De Kinderpostzegelactie bestaat dit jaar 60 jaar en ook in 2008 hebben weer 5600 basisscholen en meer dan 200 duizend kinderen kinderpostzegels verkocht.