Oranje prijzenregen in NY

24-01-2008 (10:32) - Bureaus

Voor de vijftigste maal heeft een jury van NY festivals Film & Video Competition een aantal awards toegekend aan Nederlandse producenten en opdrachtgevers. De awards zijn uitgereikt in in het hartje van Lower Manhattan’s Financial District in het Downtown Audiotorium van het Tribeca Rooftop Hotel (foto) in New York. Grootste Nederlandse winnaar is Weber Marketing Communications uit Groningen met goud in de categorie Sales: consumer electronics voor het programma ‘Aurea Sirens Launch Film’ gemaakt in opdracht van Philips. Zilver krijgt dit programma voor Best soundtrack en een finalist nominatie voor Best Music. Goud is er ook voor Stetz uit Amsterdam voor de Soundtrack van hun programma ‘Flying around the world’, gemaakt voor Air France en KLM. In de categorie PR/Transport scoorde men zilver met deze productie. Zilver awards zijn er voor Zcene Moving Media Company met het voor Schuitema gemaakte programma ‘Discover the C-1000 Formula’ en voor Dijkwerk uit Amsterdam en sponsor Mama Cash met ‘She changes the world’ in de categorie PR Non Profit.

Media

Marketing

Economisch