Oude rotten gaan in nieuwe media

20-09-2011 (08:43) - Bureaus

Oude rotten in nieuwe media, dat lijkt een contradictie maar is dat niet. Althans dat vinden de leden van het net opgerichte genootschap. Waarom zouden gepokt en gemazelde vakmensen uit de wereld van marketing, reclame en de traditionele media niet met oprechte vreugde de mogelijkheden die nieuwe media bieden met vreugde begroeten? In de doelen die de oude rotten in nieuwe media stellen geldt maar één adagium: ‘de kwaliteit van de reactie bepaalt de waarde van het medium.’  

Zo is het…en niet anders. Alles wat wij bedenken heeft een commercieel doel. Wij ontwikkelen marketingconcepten en geven die handen en voeten. Of we die nu bedenken om deze zelf te vermarkten…of dat doen in opdracht. Wij werken voor zowel overheden als private marktpartijen en gaan opdrachten uit het eigen vakgebied ook niet uit de weg’, aldus oude rot Martin Wiersma.  

‘Veel ondernemers en bestuurders weten geen weg in de mogelijkheden van nieuwe media en passen het nog spaarzaam toe. Daarmee doen ze zichzelf te kort’, aldus oude rot Willem Snellenberg.   

De oude rotten in nieuwe media bestaan uit de ‘founding fathers’:  Martin Wiersma (crossmediale ondernemer), Willem Snellenberg (creative director en marketing-gek), Gerard Mulder (specialist in marketing en veranderingsmanagement) en Peter Milllenaar (gespecialiseerd in overheidsvraagstukken en lobbyist). De dagelijkse sturing berust bij Wiersma en Snellenberg. De oude rotten verwachten dat snel nog meer echte vakmensen te verwelkomen zijn bij de oude rotten in nieuwe media.  

 


Media

Marketing

Economisch