Panel AdCongres van De 24 uur van de Reclame compleet
04-10-2011 (08:44) - Bureaus
De volgende zeven Nederlandse social media experts nemen deel aan het AdCongres panel: Pim van der Feltz (Directeur Google Benelux) Dennis Karpes (-mede- oprichter Dance4Life en Naga), Alexander Klöpping (nieuwe medianerd en vaste gast bij de Wereld Draait Door), Ron Meijer (oprichter Imagine/columnist Adformatie) David Nieborg (‘professor’ gaming) Michiel Verberg (ontwikkelaar Whatser app/Location Based Services) Theo van Vugt (Hoofdredacteur Adformatie).
Onder leiding van interviewer Frénk van der Linden gaan de panelleden een confronterend debat aan met de zaal en met de Amerikaanse Twitter-pionier Dom Sagolla, die exclusief voor het congres door de organisatoren BVA en VEA naar Nederland is gehaald.
Het AdCongres, dat plaatsvindt van 15:30 uur tot 17:00 uur in Escape, maakt deel uit van het reclamefestival ‘De 24 uur van de Reclame’. Dit dagvullend event met als thema ‘I like ideas’ speelt zich af op woensdag 12 oktober op en rond het Rembrandtplein in Amsterdam.