Panel AdCongres van De 24 uur van de Reclame compleet

04-10-2011 (08:44) - Bureaus

 De volgende zeven Nederlandse social media experts nemen deel aan het AdCongres panel: 
Pim van der Feltz (Directeur Google Benelux)
Dennis Karpes (-mede- oprichter Dance4Life en Naga),
Alexander Klöpping (nieuwe medianerd en vaste gast bij de Wereld Draait Door),
Ron Meijer (oprichter Imagine/columnist Adformatie)
David Nieborg (‘professor’ gaming)
Michiel Verberg (ontwikkelaar Whatser app/Location Based Services)
Theo van Vugt (Hoofdredacteur Adformatie). 

Onder leiding van interviewer  Frénk van der Linden gaan de panelleden een confronterend debat aan met de zaal en met de Amerikaanse Twitter-pionier Dom Sagolla, die exclusief voor het congres door de organisatoren BVA en VEA naar Nederland is gehaald.  

Het AdCongres, dat plaatsvindt van 15:30 uur tot 17:00 uur in Escape, maakt deel uit van het reclamefestival ‘De 24 uur van de Reclame’. Dit dagvullend event met als thema ‘I like ideas’ speelt zich af op woensdag 12 oktober op en rond het Rembrandtplein in Amsterdam.

 

 


Reacties

Het valt wel weer op: 7 manlijke social media experts. Er zijn echt voldoende vrouwelijke social media experts voor de nodige balans. Lijkt me van essentieel belang als het gaat om via de Reclame de doelgroepen en met name de belangrijke vrouwelijke consumenten te bereiken. Niet 24 uur maar het jaar rond.
Conny Bergé @ 04-10-2011 11:02 uur

Media

Marketing

Economisch