Pas (33) en Van de Kuil (42) versterken gelederen Rapp Collins

21-11-2006 (11:28) - Bureaus

Robin Pas (33, foto) en Harm van de Kuil (42) vormen per 1 december de nieuwe Creatieve Directie van Rapp Collins. Robin Pas (art, 33) startte zijn carrière bij PMSvW/Y&R, stapte over naar VBAT, koos vervolgens voor 3 jaar BLRS Advertising en werkte tot voor kort voor Euro RSCG 4D. Robin heeft gewerkt voor vele nationale en internationale cliënten als Citroën, Nokia, KLM, KPN, SNS Bank en Amstel, en heeft in de loop der jaren vele belanghebbende prijzen gewonnen. Harm van de Kuil (42, copy) heeft het vak geleerd bij Strating Promotion, Publicis, Kern, Habbema & Yap (het latere DialogKHY) en de drie-eenheid Momentum, MRMPartners & McCann. Harm heeft gewerkt voor vele nationale en internationale cliënten als Staatsloterij, Peter Stuyvesant Worldwide, Renault, Coca-Cola, Aids Fonds en BelCompany, en heeft hiervoor verschillende prijzen gewonnen. 

Media

Marketing

Economisch