Passoã mixt online cocktails
16-07-2008 (10:22) - Bureaus
Het likeurmerk Passoã lanceert deze week ‘Passoã Mix Masters’: een online game waarbij bezoekers worden uitgedaagd om in een zomerse strandomgeving in een korte tijd zoveel mogelijk cocktails te ‘shaken’. Aan deze game is een winactie gekoppeld. De consument kan met een speciale actiecode bonuspunten verdienen voor de online game. Zo maken spelers met een hoge score onder andere kans op een achtdaagse vliegreis naar het partyeiland Ibiza. Met de online game wil Passoã de merkbeleving van het likeurmerk onder zijn doelgroep versterken. Gamen is immers een grote hobby van jongvolwassenen tussen de 18 en 25 jaar. Vanwege de competitiefactor in het spel verwacht Passoã dat het verkeer naar de website gestimuleerd wordt door mond-tot-mondreclame.
Het spel
De speler van de Passoã-game is een cocktailshaker die zich bevindt op een tropische strand, omringd door palmbomen, een stralende zon en een helderblauwe zee. Als cocktailshaker moet je zoveel mogelijk klanten tevreden zien te houden door binnen de aangegeven tijd de juiste ingrediënten bij elkaar te zoeken en de lekkerste cocktails te shaken. Heb je alle klanten binnen de aangegeven tijd van een cocktail kunnen voorzien, dan ga je door naar het volgende level. Naarmate je een hoger level bereikt, gaat de tijd sneller, krijg je meer klanten en worden de cocktails steeds ingewikkelder. Ga voor meer informatie en om het spel te spelen naar www.passoa.nl. De online game van Passoa is ontwikkeld door het bureau Delight Media, in samenwerking met MediaMonks. Delight Media heeft het idee voor de game bedacht, MediaMonks heeft de game vervolgens ontwikkeld.