Pentaward-hattrick Design Bridge

06-10-2009 (13:20) - Bureaus

Vrijdag heeft Design Bridge, international branding agency, een Gouden, Zilveren en Bronzen Pentaward gewonnen. De Pentawards vertegenwoordigen de beste verpakkingsdesigns van de wereld. De awards werden overhandigd tijdens een speciale ceremonie op het Brussels Design Forum in Brussel. Dit jaar werden de creaties beoordeeld die in 2008 op de markt kwamen. Design Bridge heeft de Gouden Pentaward gewonnen voor Heinz Tomato Soup. Ht bureau ontwikkelde in opdracht van Heinz de verpakkingen voor drie nieuwe tomatensoepen die gemaakt zijn met verse Cherry-, Pomodori- of Roma tomaten.             

De Zilveren Pentaward naar Beefeater 24. In opdracht van de Chivas Brothers ontwierp Design Bridge een nieuwe 'super premium' gin. Voor de merknaam, Beefeater 24, werd Design Bridge geinspireerd door het 24 uur durende botanische distillatie proces van deze gin.  De sterke Londense 'roots' van het merk zorgde voor de inspiratie van het ontwerp.

Het Brons was er voor Heinz Daily Spread. Design Bridge ontwikkelde het design voor de drie smaken van Heinz Daily Spread: Naturel, Tomaat en Komkommer. Heinz Daily Spread is een frisse groentespread met zuivel voor op brood. Nadruk van het design ligt op het gezond en verantwoord genieten, op de versheid en lekkere smaak.

In 2008 won Design Bridge vijf Pentawards, waaronder een Platinum Pentaward voor het design van zes hairstyling producten voor Schwarzkopf Professional Osis+. In 2007 ontving Design Bridge de prestigieuze Diamond Pentaward, Best of Show 2007 voor haar ontwerp voor Swinckels, een premium pilsener van Bavaria.

 


Media

Marketing

Economisch