Perfect Fools maakt Converse perfect
18-08-2008 (09:54) - Bureaus
De Perfect Fools hebben hun eerste creatieve ei in Amsterdam gelegd. Het internationale reclamebureau (actief in Mokum, New York en Stockholm) heeft voor het legendarische sneakermerk Converse dat dit jaar zijn eeuwfeest viert, een Europese festivalsite gemaakt. Op het Lowlands festival, afgelopen weekend in Biddinghuizen, kwam de site tot volle wasdom. Op www.Conversefestivals.com kunnen bezoekers vrienden en andere bezoekers attenderen op hun favoriete bandjes en artiesten die spelen, kan men zijn dagboek en spoorboekje bijhouden en is er een mogelijkheid om elkanders foto’s en filmpjes te delen. De multimediale festivalexperience, zeg maar. Volgens de makers is het uiterlijk van de site de perfecte weergave van Converse, edgy en met een oog gericht op talent. Lowlands is voorbij, maar kijk voor andere festivals op Conversefestivals.com of haal wat herinneringen op aan het afgelopen weekend.
Meer over Perfect Fools lees je op www.perfectfools.com. Het bureau (in 2002 in Zweden opgericht door de creatieven Patrick Gardner, Tony Sajdak en Tony Högqvist) werkt onder anderen voor British Airways, Coca-Cola, Nike, Nokia, Volvo, Ericsson en Manpower. Het Amsterdamse filiaal staat onder leiding van oprichter Mark Chalmers (foto).
