PI en WNF doen PAN

20-10-2008 (10:42) - Bureaus

Onlangs is Performance Improvement, een bureau voor event & travelmarketing, een samenwerkingsverband aangegaan met PAN Parks, een initiatief van het Wereld Natuur Fonds. Performance Improvement geeft hiermee een concrete invulling aan een duurzaam relatiemarketingproduct voor het bedrijfsleven. PAN Parks heeft als missie de laatste Europese wilderness te beschermen en te verduurzamen. De komende jaren wil men uitgroeien tot Europa’s belangrijkste organisatie en merk op het gebied van nature conservation. Met dit initiatief creëert PAN Parks een wereldwijde voorbeeldfunctie, gericht op natuurbehoud en economische vooruitgang. Bedrijven met een hart voor duurzaam ondernemen én voor de natuur kunnen een bezoek brengen aan een PAN Park in de vorm van incentives & events. Het bedrijfsleven kan op deze manier bedreigingen ombuigen naar een kans voor het behoud van Europa's laatste wilderness.




Momenteel telt PAN Parks een elftal parken door heel Europa. Maar wat kunt u verwachten van een bezoek aan een PAN Park? Denk hierbij aan een adembenemende groene locatie, educatie en samenwerking met én ondersteuning van de lokale bevolking. Tevens is PAN Parks een praktisch communicatie-instrument om uw merkwaarden en bedrijfsvisie te vertalen naar concrete acties en dit te communiceren aan al uw stakeholders; personeel, relaties en leveranciers.


Media

Marketing

Economisch