Pitch Mitsubishi voor LBi Lost Boys

09-07-2008 (10:01) - Bureaus

LBi Nederland wint de door Mitsubishi Motors Europe uitgeschreven pitch voor de ontwikkeling van een pan-Europese awareness- en activeringscampagne. Deze online campagne zal in het najaar van 2008 in meer dan 30 landen uitgerold worden. De campagne heeft als belangrijkste doelstelling: het verhogen van de spontane naamsbekendheid van Mitsubishi Motors (in de automarkt) en zal daarnaast uiteraard als leadgenerator naar de showrooms moeten werken. Mitsubishi Motors Europe heeft voor LBi Nederland gekozen vanwege de brede online kennis en internationale ervaring. LBi Nederland heeft inmiddels een team samengesteld dat is gestart met de ontwikkeling van de campagne. Igor Milder, CEO van LBi Nederland: ‘We zijn erg blij dat wij zijn gekozen voor deze uitdagende klus! Een campagne met een dergelijk internationaal karakter past geweldig bij onze ambities en maakt optimaal gebruik van al onze expertises. Onze mensen staan te trappelen!’

Media

Marketing

Economisch