Pitch Nelson is voor ARA

10-01-2008 (09:21) - Bureaus

Na een competitie tussen vier bureaus, heeft ARA het account Nelson Schoenen gewonnen. Nelson Schoenen is een keten van vijftig schoenenzaken met veel bekende merken, die zich richt op schoenen voor de hele familie. De winkels zitten doorgaans in de wat kleinere steden of net buiten het centrum van een grote stad.

Het ambitieniveau van Nelson is om in de komende jaren fors uit te breiden qua aantal locaties. ‘We hebben gekozen voor ARA als geïntegreerd communicatiebureau met verschillende disciplines, boven een gespecialiseerd retailbureau, omdat zij echte merkenbouwers zijn. Hun ervaring met onder andere Super de Boer, waarbij zij in een korte tijd dat merk een eigen gezicht hebben gegeven, gaf ons vertrouwen’, aldus Laura van Dam, marketingcommunicatie-manager Nelson Schoenen. ‘Het leuke en ook interessante voor ARA is, dat het een klant is met ambitie, waarbij het invulling geven aan de nieuwe positionering de grootste uitdaging is het komende jaar’, zegt Robin van Eck van ARA.

Media

Marketing

Economisch