Pitch UnieKaas tijdens A’dam-Cannes

13-06-2008 (11:02) - Bureaus

Cebuco, representant van het Cannes Lions International Advertising Festival, organiseert samen met de JongeHonden en adverteerder UnieKaas een pitch tijdens de bustocht van Amsterdam naar Cannes. De twintig creatieve jonge teams worden uitgedaagd een concept voor een dagbladcampagne te bedenken tijdens de 20-urige bustocht die leidt naar het reclamefestival. Ergens tussen Amsterdam en Cannes zal marketing manager Jan de Mol van UnieKaas aan boord van de bus komen om de briefing toe te lichten. Op maandag 16 juni worden de teams in het Majestic Hotel in Cannes verwacht door een internationale jury aan wie ze hun voorstellen moeten presenteren. In die jury zitten Masa Kawamura (180 Amsterdam), Stephan Vogel (Ogilvy Frankfurt), Marco de Boer (Artmiks Amsterdam), Magnus Olsson (Saatchi & Saatchi), Dennis May (DDB Germany), Jan de Mol (marketing manager UnieKaas) en Jacqueline van den Heuvel (Cebuco). De twee beste teams winnen een stage bij een van de prestigieuze bureaus Saatchi London of Ogilvy Frankfurt.

Media

Marketing

Economisch