PONY vraagt Cloudfactory

18-05-2011 (10:47) - Bureaus

Het kledingmerk PONY heeft Cloudfactory aangewezen om haar Europese herpositionering uit te voeren. Het Amsterdamse creatieve bureau heeft de taak gekregen de identiteit van het merk te laden met PONY’s historische waarden, namelijk jeugdige uitbundigheid, originaliteit en leiderschap.

Cloudfactory heeft een innovatieve communicatieaanpak ontwikkeld voor de Europese business, waarin het de geest en kracht van de 40-jarige geschiedenis van het merk versterkt. Binnen de strategische nieuwe positionering vallen de herontwerp van PONY’s merkidentiteit en de ontwikkeling van een 360º-campagne. 

Cloudfactory is opgericht door Jessica Kersten en Olivier Teepe en kenmerkt zich door een tweeledig doel, namelijk het toevoegen van bedachtzaamheid en creatieve vakmanschap aan de processen van productontwerp en merkcreatie. Internationale klanten waarvoor Cloudfactory merk- en campagne ontwikkeling uitvoert zijn onder andere Philips, Unilever, IKEA en Levi’s.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch