Publieksprijs voor Habbekrats

13-12-2007 (10:17) - Bureaus

De korte film ‘Wladimir’ van Habbekrats Reclame en Triomf Producties is gemaakt in het kader van het 48 Hour Film Project. Het 48 Hour FIlm Project is een competitie waarvoor in 48 uur een korte film bedacht, geschreven, gedraaid, gemonteerd en nabewerkt worden met een aantal vaste gegevens: een karakter, een genre, een locatie, een voorwerp en één zin uit een dialoog. Habbekrats & Triomf trokken de buddyfilm en verwerkte de museumcurator, een bezem, de stad Utrecht en de zin ‘Is dit hoe je het hebben wil?’ in de eerste korte film van Habbekrats. Vanwege file op zondagavond(!) was de film zeventien minuten te laat om deel te nemen aan de competitie op het Nederlands Film Festival, maar sleepte alsnog de publieksprijs in de wacht, als zijnde de enige competitie waar de film aan mee mocht doen.

Voor de film, klik hier.

Media

Marketing

Economisch