Radio 538 en BSUR are going to Ibiza

23-06-2011 (00:00) - Bureaus

Van 27 juni tot 3 juli is het IBIZA WEEK bij Radio 538, de onbetwiste marktleider. Deze week start de geïntegreerde campagne met tv-spotjes, online en op billboards. Vanaf volgende week kunnen  538-luisteraars kans maken op een compleet verzorgde reis voor twee personen naar het Spaanse party eiland.  

Op alle media uitingen is te zien hoe beide StereoHeads, de onmiskenbare merkiconen van Radio 538, al liftend op de startbaan van een vliegveld een vlucht naar Ibiza proberen te krijgen. Vanaf maandag 27 juni kunnen luisteraars bellen naar Radio 538 waarbij ze de reis voor twee kunnen winnen. Voor de online campagne kunnen luisteraars naar www.radio538.nl

De campagne is onderdeel van het 538 thema TURN ME ON en werd bedacht, ontwikkeld en geproduceerd door reclamebureau BSUR uit Amsterdam.  De commercial werd geregisseerd door regisseur Joost Blankensteijn. Creative director is Joost Perik.

538 Ticket To Ibiza is tot stand gekomen in samenwerking met Transavia.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch