Rapp Collins wordt RAPP

14-11-2008 (09:58) - Bureaus

Vanaf nu gaat Rapp Collins verder door het leven als RAPP. Een nieuwe naam, met een compleet nieuwe, internationaal gelijke huisstijl. Na 43 jaar Rapp Collins is het tijd voor vernieuwing. Volgens Rik Ledder, managing director van RAPP, is die nieuwe gedaante terecht. ‘Ons vak is in de afgelopen jaren ongekend  veranderd. Nieuwe inzichten, nieuwe technieken, nieuwe kanalen. Een consument met steeds meer controle en macht. Bij RAPP noemen we dat de ConsumerScape. En met RAPP’s Customer Obsession beschikken we over de juiste middelen om diep in dat consumentenlandschap te graven.’ De dienstverlening van RAPP is uitgebreid met een groot aantal strategische en creatieve tools, die ontwikkeld zijn samen met collega’s uit veertig landen. Met klinkende namen zoals Data Discovery, Online Anthropology, Fusion, Best Brains, Pixel Oven of Customer Journey. Meer informatie hierover geven we uiteraard graag. RAPP is het nummer 1 Global Direct Marketing Network (2007) en het nummer 3 Digitale Marketing Network (2007) volgens Advertising Age. Het is onderdeel van Omnicom. Met zo’n veertig medewerkers werkt RAPP in Nederland dagelijks voor opdrachtgevers zoals Air France/KLM, Rabobank, Center Parcs, Randstad, Interpolis, Eneco Energie, Robeco, Ziggo, Centraal Beheer Achmea, Zilveren Kruis Achmea, Pfizer, Friso Kindervoeding en CarGlass.

Media

Marketing

Economisch