Reclamebureaus kunnen bus adopteren

09-01-2008 (10:02) - Bureaus

CBS Outdoor is gestart met een bijzonder adoptieplan. Vijftig reclamebureaus krijgen de mogelijkheid om een jaar lang gratis de achterkant van een bus te adopteren voor advertentiedoeleinden, die ze naar eigen creatief inzicht mogen invullen. Inmiddels zijn veertien bussen met reclamecampagnes op weg door de Randstad. Begin februari rijden alle vijftig bussen hun route met de door de bureaus gecreëerde campagne-uitingen. Met het adoptieproject brengt CBS Outdoor de creatieve mogelijkheden en de impact van busreclame op ludieke wijze extra onder de aandacht. De bureaus zijn vrij om elk kwartaal kosteloos een andere uiting te plaatsen. Op het moment rijden onder andere bussen met wervingsadvertenties voor  personeel, wordt ruimte ingezet voor reclame voor het eigen bedrijf en om een goede klant te bedanken voor een prettige samenwerking. Maar ook goede doelen geven voldoende stof voor een creatieve invulling. Begin april staan de nieuwe campagnes op de planning.

Media

Marketing

Economisch