ReclameWeek luidt het jaar uit

28-12-2007 (17:08) - Bureaus

Gisteren meldden we al dat de laatste ReclameWeek van 2007 bomvol staat met een terugblik op de reclame- en marketinghoogtepunten (én dieptepunten) van 2007. Tien creatieven van bureaus als Doom & Dickson, N=5, Ogilvy, Lost Boys en LEMZ deden mee aan de grote Bureaupoll 2007. Verder de kekste, weirdste en beschamende foto’s van prijzengala’s en andere bijeenkomsten (Cannes, ADCN Lampen, CMC-borrel) in Incrowd 2007. De pittigste soundbytes en quotes uit de reclamewereld bij elkaar, columns van RW-redacteuren, de grootste tops en flops van de voorbije twaalf maanden, de visie van JWT’s Gusta Winnubst, een fictief (of toch niet?) eindejaarsverhaal van hoofdredacteur Nicolette Hogerzeil-Hulsebos, een hoop ‘Gegoeiemoggel’ en de laatste campagnes (IAMsterdam, Eredivisie) van dit kalenderjaar. Kortom, ReclameWeek suit een roerig jaar af met een roerige editie en kijkt vol ambitie vooruit naar een roerig 2008. ReclameWeek 52 verschijnt aanstaande maandag, 31 december.

Media

Marketing

Economisch