Red Dot Awards voor Total Identity
24-07-2008 (10:16) - Bureaus
Twee door Total Identity ontwikkelde corporate identity- en communicatie- programma’s hebben een prijs gewonnen bij de jaarlijkse toekenning van de internationale Red Dot Awards, de prestigieuze communicatieprijzen van het Design Zentrum Nordrhein Westfalen. Het communicatieprogramma voor het ROC Midden-Nederland won een ‘Red Dot Award for high design quality’. Voor het ROC Midden Nederland ontwikkelde Total Identity een communicatieprogramma dat de identiteit van de organisatie effectief inzet voor werving van studenten, het aantrekken van personeel en het betrekken van stakeholders bij de organisatie. Onder de pay-off ‘Toekomst verzekerd’ positioneert het ROC Midden Nederland zich als een belangrijke maatschappelijke speler voor de arbeidsmarkt, het bedrijfsleven en het onderwijs.
Zuidas Amsterdam
De corporate identity voor de Zuidas Amsterdam won een ‘Red Dot Award: best of the best for highest design quality’ en is genomineerd voor de ‘Red Dot Grand Prix’, de belangrijkste prijs die wordt uitgereikt (op 3 december). De Zuidas van Amsterdam positioneert zich met de door Total Identity ontworpen corporate identity als een samenhangend geheel van bedrijven en organisaties en beschikt over een communicatief concept voor het gehele gebied. De Red Dot Awards horen bij de belangrijkste prijzen voor communicatie en design in de wereld. Een internationale jury maakte een keuze uit bijna 6.000 inzendingen uit 39 landen. De ‘Red Dot Award’ werd 343 maal toegekend en de ‘Red Dot: best of the best’ 38 maal.