Reebok en COACH in eerste bluetooth-campagne

14-10-2008 (10:30) - Bureaus

Wie kans wil maken op een Disco-skateclinic met  twee vriendinnen en stoere tassen te winnen, kan tot 2 november 24 uur per dag een poging wagen aan één van de 52 Bluetooth etalages van sneakerketen COACH. Reebok lanceert, in samenwerking met sneakerketen COACH, de eerste landelijke Bluetooth-campagne. De aandacht van COACH-klanten en voorbijgangers wordt door een opvallende raamsticker en knipperende led-lichtjes van de Bluetooth SMSFlyer zender gewekt. Via bluetooth op hun mobiele telefoon kunnen zij meedoen aan de actie. Door hun mobiele telefoon op 1,5 meter - afstand van de etalage te houden - volgens de OPT-in privacyregels - kunnen COACH-klanten en voorbijgangers via Bluetooth een actiecode downloaden naar hun mobiele telefoon. Op de website coachland.nl kunnen zij vervolgens controleren of zij winnaar zijn geworden. Consumenten bepalen zo zelf of ze mee willen doen met de Reebok Bluetooth-actie. Instructies, kosten en privacyregels worden gecommuniceerd via de etalages. De gehele mobiele campagne is ontwikkeld door fullservice mobile marketingagency Pinkeye uit Arnhem.

Media

Marketing

Economisch